tisdag 8 december 2009

Here we go again

Då föll det sig inte bättre än att jag ikväll träffade en kamrat, tillika tatuerare. Bland annat sökte sig samtalet självklart in på tatueringar och vad jag skulle vilja göra härnäst, samt hur man skulle forsätta på befintlig konst. Detta måste ju stötas och blötas då det ju inte direkt går att sudda ut.
Jag vet i stora drag de kommande tatueringarna och hur allt ska sammanlänkas. Trodde jag. Efter att ha pratat med kompisen en stund så kändes det som att man var tillbaka på ruta 1 igen, ja kanske inte riktigt, men har ett helt knippe med nya idéer och intryck med mig hem för att smälta.

Fortsättning följer definitivt.

Lösryckt tanke:
Vad finns bortom världsaltet? Jag tror det är glass.

Ride on // Tomten.

1 kommentar:

Mimmi sa...

Glass glass...du kan ju alltid tatuera in glass för att binda ihop det.